Łączny koszt wytworzenia i marketingu Gry nie przekroczył 478 tys. złotych i został zwrócony w 30% w przeciągu 3 dni sprzedaży w sklepie STEAM.
Na przychody złożyły się:
1) Przychody z platformy Steam w wysokości 103 tys. zł
2) Przychody z Kickstarter w wysokości 42 tys. zł
Gra spotkała się z pozytywnym odbiorem graczy, o czym świadczą wystawione przez nich w sklepie STEAM oceny na poziomie „w większości pozytywne”, tj. 77% pozytywnych recenzji.
Zarząd Spółki zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Spółki oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Spółki notowanych na GPW
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS