XVII Sieradzki Jarmark Adwentowy
Data: 15 grudnia 2024
W godzinach: 15.00 – 20.00
Zgloszenia wystawców: do 25 listopada 2024 r.
Sieradzkie Centrum Kultury oraz Urząd Miasta Sieradz zapraszają osoby indywidualne, placówki oświatowe, kulturalne, instytucje, firmy handlowe i gastronomiczne do udziału w imprezie plenerowej.
Uczestnicy Jarmarku zobowiązani są do sprzedaży artykułów związanych z symboliką Świąt Bożego Narodzenia.
Organizator oddaje do dyspozycji stoiska namiotowe (3x3m) (istnieje możliwość ustawienia własnego stoiska).
Każdy z uczestników aranżuje wystrój stoiska we własnym zakresie (dotyczy również stołów).
Kartę zgłoszenia należy dostarczyć do organizatora do dnia 25 listopada 2024 r. osobiście lub e-mailem na adres zgloszenia [at] scksieradz.pl.
Organizator pobiera opłatę za stoiska.
Karta zgłoszenia + regulamin [KLIK-POBIERZ]
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS