A A+ A++

XVII Sieradzki Jarmark Adwentowy

Data: 15 grudnia 2024

W godzinach: 15.00 – 20.00

Zgloszenia wystawców: do 25 listopada 2024 r.

Sieradzkie Centrum Kultury oraz Urząd Miasta Sieradz zapraszają osoby indywidualne, placówki oświatowe, kulturalne, instytucje, firmy handlowe i gastronomiczne do udziału w imprezie plenerowej.

Uczestnicy Jarmarku zobowiązani są do sprzedaży artykułów związanych z symboliką Świąt Bożego Narodzenia.

Organizator oddaje do dyspozycji stoiska namiotowe (3x3m) (istnieje możliwość ustawienia własnego stoiska).

Każdy z uczestników aranżuje wystrój stoiska we własnym zakresie (dotyczy również stołów).

Kartę zgłoszenia należy dostarczyć do organizatora do dnia 25 listopada 2024 r. osobiście lub e-mailem na adres zgloszenia [at] scksieradz.pl.

               

Organizator pobiera opłatę za stoiska.

                                             

Karta zgłoszenia + regulamin [KLIK-POBIERZ]

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułVIII nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej w Brzozowie
Następny artykułChorzów z nowymi przystankami tramwajowymi od 29 października