A A+ A++

FRANKFURT, Niemcy, 19 października 2024 r. /PRNewswire/ — 17 października 2024 r. książka „Potęga datafikacji” (ang. „The Power of Datafication”) zadebiutowała na prestiżowych targach książki Frankfurter Buchmesse. Premierę zorganizowała spółka Digital China. Pełna wnikliwych spostrzeżeń publikacja wydana przez LID Publishing oferuje kompleksowy globalny przegląd i analizuje transformację cyfrową w Chinach. Książka autorstwa Guo Wei, uznanego lidera biznesowego w globalnym sektorze technologicznym i stratega transformacji cyfrowej, w innowacyjny sposób przedstawia integrację danych w chmurze na podstawie AI.

„Potęga datafikacji” została okrzyknięta punktem zwrotnym w erze cyfrowej. Guo Wei formułuje przełomowe twierdzenie, że era cyfrowa nie jest tylko rozszerzeniem wieku przemysłowego, ale początkiem zupełnie nowej ery.

Ponadto Guo Wei, korzystając z trzydziestoletniego doświadczenia w zakresie chińskiej transformacji cyfrowej, wskazuje cztery obszary cyfryzacji biznesowej. Jego spostrzeżenia pozwalają liderom biznesowym zrozumieć istotę cyfryzacji i prosperować w erze cyfrowej. Służąc za specjalne ramy odniesienia i praktyczny przewodnik, książka jest bezcennym narzędziem dla przedsiębiorstw globalnych poruszających się w obszarze cyfrowym i pozycją obowiązkową dla każdego, kto dąży do innowacji i doskonałości.

F. Warren McFarlan, profesor zarządzania w biznesie zajmujący stanowisko w ramach stypendium im. Alberta H. Gordona i emerytowany profesor Uniwersytetu Harvarda, stwierdził, że „Potęga datafikacji” w dużej mierze opiera się na zastosowaniach technologii opracowanej zarówno w Chinach, jak i na Zachodzie. Publikacja stanowi niezrównane źródło dla strategów i dyrektorów.

W przedmowie Julian Birkinshaw, były profesor strategii i przedsiębiorczości w London Business School, podkreślił, że spostrzeżenia Guo Wei na temat integracji danych w chmurze, platform pośrednich i treści wygenerowanych przez AI są szczególnie warte uwzględnienia w dyskusji na temat zmian, jakie AI wywołuje w świecie biznesu.

„Potęga datafikacji” stawia integrację danych w chmurze za pomocą AI na pozycji przełomowej innowacji w technologii informacyjnej, która może wywołać nowe zmiany na świecie. Publikacja łączy doświadczenia w drodze do doskonałości bardzo wielu firm i ośrodków akademickich w Stanach Zjednoczonych, Australii i Europie, prezentując ideę, która inspiruje do innowacyjności.

Od debiutu książki w czerwcu 2022 r. sprzedano prawie 100 tysięcy egzemplarzy jej chińskiej edycji. Publikacja regularnie zajmuje czołowe pozycje w rankingach sprzedaży i zbiera dziesiątki prestiżowych nagród książkowych. Książka stała się jedną z najbardziej docenianych i popularnych w Chinach opracowań poświęconych cyfrowej transformacji w biznesie. Jest to pierwsze tłumaczenie książki na język obcy i jej pojawienie się na rynku międzynarodowym.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2534354/Digital_China_guowei.jpg 

Źródło: Digital China

Źródło informacji: PR Newswire

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTwórcy Silent Hill 2 Remake przyznają, że robili “gów***ne” gry
Następny artykułZawarto umowę na projekt zagospodarowania Koszar Dragonów