Do końca miesiąca można zgłaszać swój akces do prudnickiej Rady Seniorów. To organ doradczy dla władz miasta, które ogłosiły dodatkowy nabór do zasiadania w radzie.
Jak wygląda cała sprawa z punktu widzenia przepisów? Kandydatów na członków Rady mogą zgłaszać działające na rzecz osób starszych organizacje pozarządowe, w tym podmioty prowadzące uniwersytety trzeciego wieku, a w przypadku osób fizycznych grupa co najmniej 25 seniorów Gminy Prudnik. – informuje gmina na facebooku. Przy czym każda z wymienionych organizacji może zgłosić tylko jedną kandydaturę.
Zgłoszenie kandydata powinno:
być podpisane przez osoby posiadające prawo do reprezentowania danego podmiotu,
posiadać uzasadnienie zgłoszonej kandydatury.
A i to nie wszystko, bo dokumentację należy opatrzyć pisemnym oświadczeniem samego zainteresowanego, w którym potwierdza on chęć ubiegania się o zasiadanie w radzie.
Zgłoszenia kandydatów należy przesłać pocztą lub dostarczyć osobiście na adres: Urząd Miejski w Prudniku, ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik w kopercie z dopiskiem „Nabór dodatkowy kandydatów na członków Prudnickiej Rady Seniorów”. – przypomina magistrat.
Karty zgłoszeniowe dostępne są na stronie: OGŁOSZENIE BURMISTRZA PRUDNIKA o dodatkowym naborze kandydatów do Prudnickiej Rady Seniorów – Urząd Miejski w Prudniku Fot. Arch. Gazety Prudnik24
Maciej Dobrzański, źródło: fb: Gmina Prudnik
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS