A A+ A++

Ten pomysł zwiększa szansę na poprawę atrakcyjności sieci przy ograniczonych możliwościach finansowych miasta – mówi dr inż. Jeremi Rychlewski.

Do niedawna wydawało się oczywiste, że plan na najbliższe lata to budowa trasy tramwajowej w ul. Ratajczaka i  linia przez Garbary i ul. Szelągowską do Wilczaka. Takie deklaracje składał przed wyborami samorządowymi prezydent Poznania Jacek Jaśkowiak.

Po wyborach okazało się, że inwestycja, pomimo dotacji unijnej w wysokości 230 mln zł., przekracza jednak możliwości finansowe miasta, bo szacowana jest na 770 mln zł. Dziś wiadomo, że realnie ma ona szansę zacząć się najwcześniej w 2029 r., czyli już po oddaniu sterów przez Jaśkowiaka. I to tylko pod warunkiem, że znajdą się na nią pieniądze.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSezon na palmy na rynku zakończony. Muszą przezimować w ciepłym miejscu
Następny artykułPruchnik.Art. Opowieść o miejscu