Flagowe smartfony od Apple mają poważny problemu. Wielu użytkowników skarży się na zawieszanie i ponowne uruchamianie urządzeń. Błąd najwyraźniej dotyczy modeli iPhone 16 i iPhone 16 Pro Max.
Apple będzie musiało poszukać rozwiązania problemu, który dotyczy najnowszej generacji ich smartfonów. Patrząc na doniesienia z różnych zakątków sieci wychodzi, że modele z linii iPhone 16 Pro mają jakiś błąd, który powoduje zawieszanie się urządzenia, a nawet jego ponowne uruchamianie. Zgłoszenia użytkowników na ten temat pojawiły się w różnych miejscach. Odnajdziemy je na stronie wsparcia Apple czy Reddicie.
Jedna z osób, które dokładniej opisały ten przypadek stwierdziła, że początkowo największy problem dotyczył aplikacji Kalendarz i Ustawienia. Po 24 godzinach żadna z aplikacji nie chciała już działać.
Użytkownicy skarżą się na zawieszanie oraz restartowanie urządzenia. Jedna z osób, które dokładniej opisały ten przypadek stwierdziła, że początkowo największy problem dotyczył aplikacji Kalendarz i Ustawienia. Pierwsza z nich się zawieszała i nie można było nic zrobić, druga pokazywała natomiast jedynie czarny ekran.
Użytkownik pisze również, że jego smartfon wielokrotnie ponownie się uruchamiał. Co więcej sytuacja pogorszyła się z dnia na dzień. Po 24 godzinach żadna z aplikacji nie chciała już działać.
Problem zanotowano niedługo po wypuszczeniu smartfonów
Skargi dotyczące tego problemu zaczęły pojawiać się we wrześniu, niedługo po wprowadzeniu serii iPhone 16 do sklepów. Apple najwyraźniej nie uporało się jeszcze z tą sprawą, ponieważ zgłoszenia w sieci od użytkowników nadal się pojawiają.
Z wpisów zamieszczanych na forach wynika, że problemem dotknięte są tylko, lub przynajmniej głównie, modele iPhone 16 Pro i Pro Max. Wygląda też na to, że aktualizacja do iOS 18.1 nie załatwiła sprawy. Nie wiadomo też, kiedy Apple wypuści odpowiednią łatkę.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS