CD Projekt RED pracuje obecnie nad kilkoma różnymi tytułami i zdaje się mieć za sobą najgorsze momenty, gdy Cyberpunk 2077 rozczarował sporą część graczy doprawdy kiepsko przygotowaną premierą – zwłaszcza na konsole poprzedniej generacji, ale nie tylko. Jednak rozwój nowych gier nie jest jedyną rzeczą, jaką ostatnimi czasy zajęli się deweloperzy. Pojawił się na przykład pakiet REDkit, wydatnie wspierający scenę moderską. A oto jeden z owoców tych działań.
Tales of The Witcher to sporych rozmiarów modyfikacja do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, która pozwala na rozgrywkę w zupełnie innym okresie uniwersum.
CD Projekt zanotował lepsze półrocze niż oczekiwano. Kolejny Wiedźmin jest już bliski wyjścia z preprodukcji
Jak widać po ogólnej aktywności, REDkit nie okazał się byle czym, oferując masę świetnych narzędzi dla społeczności moderskiej. Jednym z bardziej wyróżniających się projektów jest bez wątpienia Tales of the Witcher. Co ciekawe, wziął on udział w specjalnym konkursie zorganizowanym przez Redów. Fabuła przenosi nas do królestwa Cintry, jeszcze przed okresem z gier, a nawet książek. A konkretnie do wioski Hilden i terenów okalających miasto. Samo miasto jest jeszcze we wstępnej fazie prac, choć wczesna wersja jest już dostępna do eksploracji.
Wiedźmin nie będzie żył tak długo jak życzyłby sobie tego Netflix – serial zakończy się na 5 sezonie
Pierwszy rozdział Tales of The Witcher zawiera dwa zadania wprowadzające tak do świata gry, jak i wątku głównego. Możemy się spodziewać swoistego “symulatora wiedźmina”. Oznacza to wyraźnie wolniejsze tempo rozgrywki niż we właściwym tytule, czy zwrot ku eksploracji i polowaniu na potwory. Modyfikacja nie posiada mapy (przynajmniej na tę chwilę), a questy są skonstruowane tak, żeby nakierowywać Geralta na cel po wskazówkach – tak zresztą jest również rozplanowany dziennik wiedźmina. Z pewnością ucieszy to zwolenników bardziej oldschoolowej rozgrywki. Zaczniemy zaś już na poziomie dziesiątym. Jeśli chodzi o plany na przyszłość, możemy spodziewać się modyfikacji systemu rozwoju postaci, zaimplementowania animacji walki z Wiedźmina 2, no i rzecz jasna poszerzenia mapy tudzież stworzenia kolejnych zadań.
Źródło: DSOGaming
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS