rozwiń ›
Nowa Dacia Bigster wjeżdża na rynek. To największy SUV marki należącej do Grupy Renault
Nowa Dacia Bigster wjeżdża do najszybciej rosnącego segmentu kompaktowych SUV-ów. Na celownik bierze takie auta jak m.in. Toyota RAV4, Volkswagen Tiguan, Kia Sportage czy Hyundai Tucson. Oczywiście życia nie ułatwią jej również chińskie modele. Czym chce przekonać do siebie kierowców?
Z pewnością świeżą stylistyką oraz praktycznością. Soczysty odgłos trzaśnięcia drzwi i Bigster wita prostymi kształtami, świetną ergonomią oraz nienachalną cyfryzacją. Kokpit prezentuje wzorową proporcję między liczbą przycisków i pokręteł a elementami sterowanymi dotykowo.
Dacia Bigster – wnętrze w nowym stylu i proste w obsłudze
Górnej części powierzono funkcje informacyjne, a dolnej operacyjne. W każdej wersji obok kierownicy przewidziano fabryczny uchwyt na smartfona. Sam system multimedialny z 10,1-calowym ekranem szybko reaguje na dotyk, do tego ma przejrzyście rozplanowane menu z dużymi ikonami. Ukryty pod daszkiem 10-calowy ekran prezentuje najważniejsze informacje: prędkość, dane na temat jazdy, wskazówki nawigacji i informacje z aktywnych systemów wspomagających. W zależności od poziomu wyposażenia Bigster jest oferowany z jednym z trzech typów środkowej konsoli między przednimi fotelami: niską, średnią lub, po raz pierwszy w Dacii, wysoką konsolą z podłokietnikiem (i chłodzoną komorą), ładowarką indukcyjną i pojemnym schowkiem.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS