Za to Answear.com wykazało w III kw. wzrost przychodów szybszy niż w każdym z dwóch kwartałów br. Jej sprzedaż urosła o 26 proc. rok do roku do 344 mln zł. Dla porównania, po półroczu była o 13,6 proc. wyższa niż przed rokiem. Krzysztof Bajołek, prezes firmy, podkreśla, że efekty zaczęła przynosić dobrze dobrana kolekcja jesienna oraz intensywne działania marketingowe. Jak dodaje, z optymizmem patrzy w IV kwartał.
Wrześniowe ożywienie
Obraz trzeciego kwartału można też odczytać z miesięcznych danych tych firm, które je jeszcze publikują.
Według obliczeń „Parkietu” Wojas w okresie lipiec–wrzesień miał 103 mln zł przychodu i były one o prawie 10 proc. wyższe niż przed rokiem. To zasługa przede wszystkim bardzo dobrego września, w którym spółka zanotowała blisko 100-proc. wzrost przychodów za sprawą zleceń hurtowych (zapewne dla wojska).
Natomiast dla Esotiq & Henderson trzeci kwartał był słabszy niż rok temu. Przychody firmy spadły w tym czasie o około 3,5 proc., do 79 mln zł. Winny był słaby sierpień. We wrześniu grupa zanotowała dodatnią dynamikę: jej przychody urosły rok do roku o 14 proc.
O tym, że wrzesień to dobry miesiąc, mówili też już szefowie … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS