– Rynek ubezpieczeniowy przechodzi głęboką transformację przede wszystkim po stronie klientów. Mamy w swoich zakładach osoby, które wchodzą na rynek, dopiero zaczynają przygodę, mamy takie, które kupowały ubezpieczenia 15-25 lat temu. To powoduje, że modele biznesowe będą podlegały daleko idącym zmianom i modyfikacji. Aby spełniać oczekiwania i mieć rozwiązania dla klientów, niezbędne są duże inwestycje związane z danymi, technologiami, personalizacją oferty, ścieżek obsługi. To są główne czynniki, które będą wpływały na rosnącą konsolidację. Małe podmioty nie są w stanie dźwignąć tych kosztów – mówił Paweł Kacprzyk, prezes zarządu Nationale-Nederlanden TU na Życie S.A.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS