A A+ A++

Paramount i Comcast planuje zmiany w planach abonamentu SkyShowtime. Platforma zamierza wprowadzić wariant Premium – także w Polsce.

Platformy streamingowe w wielu grupach sympatyków filmów i seriali stały się niezastąpionymi usługami. Nie jest jednak żadną tajemnicą, że Netflix, Warner Bros. Discovery, Amazon czy Disney prowadzą aktywne działania na rzecz zwiększenia zysków – i chodzi nie tylko o walkę z dzieleniem kont, ale również wprowadzanie reklam na serwisy.

Dalsza część tekstu pod wideo

W kwietniu reklamy zostały wprowadzone także na SkyShowtime – w Polsce plan abonamentowy z reklamami kosztuje 19,99 zł na miesiąc, natomiast za pakiet SkyShowtime Plus (bez reklam) widzowie muszą zapłacić 24,99 zł. Comcast i Paramount Global planują jednak kolejne zmiany.

SkyShowtime Premium zmierza na rynek. Jak podaje The Hollywood Reporter, platforma otrzyma nowy plan pozbawiony reklam i spełniający jak najwyższe oczekiwania widzów.

29 października również na polskim rynku zostanie wprowadzone SkyShowtime Premium. Paramount zaplanowało globalny start nowego wariantu, który dodatkowo będzie obejmował takie kraje jak Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Finlandia, Węgry, Norwegia, Holandia, Portugalia, Rumunia, Słowenia, Hiszpania i Szwecja.

SkyShowtime, europejska spółka joint venture Comcast i Paramount Global zajmująca się streamingiem, ogłosiła we wtorek zbliżające się uruchomienie nowego planu premium bez reklam, który będzie oferowany wraz z istniejącymi planami „Standard z reklamami” i standardowym, wcześniej nazwanym „Standard Plus”.

Zgodnie z założeniami SkyShowtime Premium będzie umożliwiało oglądanie filmów i seriali na maksymalnie pięciu urządzeniach jednocześnie, dostęp do wybranych tytułów w rozdzielczości 4K UHD i pobieranie treści do przeglądania offline. Co więcej członkowie Premium mogą wybrać do 100 tytułów do oglądania offline, z możliwością pobrania maksymalnie 30 filmów fabularnych na konto w danej chwili.

Cena SkyShowtime Premium będzie rozpoczynała się od 8,99 euro miesięcznie, jednakże jak podkreśla Paramount, dokładne kwoty będą różniły się w zależności od rynku – jak na razie nie poznaliśmy jeszcze ceny w Polsce. Pozostałe warianty SkyShowtime nie powinny ulec zmianie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKonferencja w Oświęcimiu: Wsparcie dla dzieci z niepełnosprawnościami już 18 października
Następny artykułW latach 80. wyjechała do RFN. Historia polskiej gwiazdy filmów dla dorosłych