A A+ A++

PAP – kadr z filmu

„W wielu aspektach związanych z cyfryzacją i innowacyjnością Polska może być dziś stawiana jako wzór. Problemy często pojawiają się jednak z rozwiązywaniem indywidualnych, nietypowych problemów klientów: wówczas sprawy, zamiast dniami czy tygodniami, potrafią ciągnąć się miesiącami, wymagając dodatkowego zaangażowania wielu środków i pracowników” – ocenia Maciej Czerwiński, dyrektor sprzedaży w ServiceNow.

Ekspert jest gościem drugiej edycji konferencji „EKF Ubezpieczenia: sprzedaż, innowacje, ryzyko”. 2 i 3 października w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie przedstawiciele zakładów ubezpieczeń, instytucji regulacyjno-nadzorczych, a także firm doradczych i prawnych oraz środowiska naukowego dyskutują o najważniejszych szansach oraz wyzwaniach, stojących przed polskim sektorem ubezpieczeniowym.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułByły trener Novaka Djokovica umiera w Belgradzie
Następny artykułTL: Sokół walczył, Developres z kompletem punktów