A A+ A++

Handel na świecie i w Polsce zmienił się w sposób znaczący, szczególnie w ciągu ostatnich pięciu lat. Zmieniły się także postawy i nawyki konsumentów. Dzisiejsi kupujący mają dostęp do większej ilości informacji, a handel elektroniczny dał im dostęp do produktów z całego świata. Jak podkreślają Agnieszka Czajka i Christian Gisy, CEO OLX, zmiany te dotyczą szczególnie mocno segmentu motoryzacyjnego i niosą ze sobą zarówno wyzwania, jak i szanse. Rozmówcy podczas kolejnego spotkania w ramach cyklu mOTO TEMAT przyglądają się temu, jak szersze wykorzystanie danych i technologii cyfrowych może zbliżyć użytkowników platformy (sprzedających i kupujących) i sprawić, że handel samochodami jest możliwy nie tylko w zakresie rynku krajowego, ale i europejskiego oraz światowego.

– Możemy pomagać ludziom, ułatwiając im życie, zbliżając ich do siebie dzięki cyfryzacji. W przypadku samochodów chodzi przede wszystkim o udostępnienie zasobów na skalę krajową, europejską, a nawet światową. Przejrzystość, ceny, finansowanie – wszystko jest na wyciągnięcie ręki. Łączymy te elementy, żeby zapewnić użytkownikowi jak największą wygodę – mówi Christian Gisy.

Gospodyni i jej gość podejmą także kwestię zarządzania tak złożonym biznesem jak OLX, który łączy platformy horyzontalne, czyli zajmujące się transakcjami pomiędzy r … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułStar Wars Outlaws – fatalna sprzedaż gry. Oto rozmiar porażki Ubisoftu
Następny artykułMały grant – Chorągiew Stołeczna ZHP „Harcerski Start”