A A+ A++

Ubisoft po miesiącach nacisków ze strony swoich pracowników w końcu zdecydował się na opóźnienie premiery Assassin’s Creed Shadows. Deweloperzy już od dawna mówili, że potrzebują więcej czasu na dopracowanie gry, a teraz okazało się to wręcz koniecznością. Premiera została przesunięta na luty 2025 roku.

W skrócie:

  • Twórcy od miesięcy prosili Ubisoft o opóźnienie Assassin’s Creed Shadows, bo gra potrzebuje więcej czasu na dopracowanie.
  • Premierę w końcu przesunięto, aby poprawić błędy i wprowadzić zmiany w fabule, szczególnie w kwestii postaci Yasuke.
  • Premierę Assassin’s Creed Shadows przeniesiono na luty przyszłego roku. Przyczyniły się do tego w dużej mierze kiepskie wyniki sprzedaży Star Wars Outlaws.

Jak donosi serwis Insider Gaming, opóźnienie nie było niespodzianką dla osób pracujących nad projektem – wręcz przeciwnie, od dawna było ono oczekiwane i konieczne. Główne powody? Liczne błędy do naprawienia oraz poprawki w mechanikach rozgrywki, które pojawiły się po testach i symulowanych recenzjach. To standardowa praktyka, w ramach której zewnętrzni konsultanci oceniają grę jeszcze przed wysyłką wersji recenzenckich.

Co ciekawe, Ubisoft postanowił także zmodyfikować niektóre elementy fabularne, szczególnie związane z postacią Yasuke – afrykańskiego samuraja w feudalnej Japonii. Od momentu zapowiedzi Assassin’s Creed Shadows pojawiały się wokół tej postaci kontrowersje, a japońscy fani zgłaszali swoje zastrzeżenia. Ubisoft wcześniej przeprosił za pewne kwestie i obiecał, że gra będzie ewoluować, by lepiej odpowiadać na te obawy.

Ubisoft nie odpowiedział na prośbę o komentarz w sprawie tych doniesień, ale wydawca wcześniej przepraszał już za problemy związane z Assassin’s Creed Shadows. Artysta odpowiedzialny za oprawę gry, Thierry Dansereau, wcześniej bronił decyzji kreatywnych zespołu. Twierdził, że koniec końców chodzi o stworzenie jak najlepszej gry.

Co ciekawe, decyzja o opóźnieniu Assassin’s Creed Shadows zapadła również w wyniku słabych wyników sprzedaży Star Wars Outlaws, która osiągnęła jedynie milion sprzedanych kopii od premiery, która miała miejsce 30 sierpnia. Dla porównania Assassin’s Creed Valhalla przyciągnęło prawie dwa miliony graczy w ciągu tygodnia od premiery w 2020 roku. Ubisoft widocznie nie chce popełnić podobnych błędów i woli dać twórcom nowej … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSuwalczanie z sukcesami na Mistrzostwach Makroregionu Europy Wschodniej w pływaniu w płetwach
Następny artykułWażne zmiany u dentysty już od 1 stycznia 2025. Tych plomb stomatolog nie będzie mógł już użyć