A A+ A++

O tym, że F1 szykuje się do potwierdzenia dużej umowy wiadomo od połowy roku. Już w lipcu informowaliśmy, że ze sportem żegna się firma Rolex, a jej następcą najprawdopodobniej zostanie właśnie jedna z marek LVMH.

Dzisiaj przypieczętowano umowę bez wdawania się w konkretne szczegóły, które mają być ogłoszone dopiero w 2025 roku. Wiadomo jednak, że za pośrednictwem platformy jaką jest Formuła 1 reklamować będą się najbardziej znane marki z portfolio LVMH.

“Na styku wartości Grupy LVMH, czyli kreatywności i doskonałości, z innowacyjnością i wysoką wydajnością Formuły 1, partnerstwo połączy to, co najlepsze w tych dwóch światach i zapewni niezrównane przeżycia łączące w sobie ekscytujący sport i elegancki art-de-vivre, wyścigi koło w koło i sprawdzone rzemiosło, dla entuzjastów, fanów i klientów” pisano w oświadczeniu prasowym, dodając: “LVMH i jego zespoły podzielą się swoim wyjątkowym know-how i duchem przedsiębiorczości ze światem Formuły 1 poprzez zaplecze gościnne, specjalne i limitowane akcje oraz wyjątkowe treści.”

“LVMH i Formuła 1 to dwie globalne marki, które konsekwentnie przesuwają granice kreatywności i innowacyjności, wartości kluczowych dla Liberty Media” mówił z kolei CEO Liberty Media, Greg Maffei.

“Byliśmy zachwyceni współpracą z jednym z Domów LVMH podczas Grand Prix w Las Vegas w zeszłym roku, a teraz rozszerzamy naszą relację z Grupą, która staje się Globalnym Partnerem. Możliwość rozwijania naszych umów handlowych jest odzwierciedleniem wizji, jaką mamy dla Formuły 1, ponieważ firma nadal rozwija swoją platformę. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z Bernardem i Frederikiem Arnault w nadchodzących latach.”

Z ramienia LVMH wypowiedział się sam Bernard Arnault, który niedawno powrócił na trzecie miejsce listy najbogatszych ludzi na świecie: “Ludzie, dążenie do doskonałości i pasja do innowacji są sercem działalności naszych Domów i Formuły 1. W motorsporcie, podobnie jak w modzie, zegarmistrzostwie czy winiarstwie i produkcji alkoholi, każdy detal ma znaczenie na drodze do sukcesu.”

“Zarówno w naszych warsztatach, jak i na torach wyścigowych na całym świecie, to nieustanne dążenie do przekraczania granic inspiruje naszą wizję, i to właśnie to znaczenie chcemy nadać temu wielkiemu i wyjątkowemu partnerstwu między Formułą 1 a naszą Grupą.”

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTak zagrał Wilfredo Leon. Komentatorzy trafili w samo sedno
Następny artykułПотеря Угледара скорее влияет негативно психологически, чем усложняет ситуацию — Кевлюк