Star Wars Outlaws okazało się porażką finansową dla Ubisoftu. Jednak zdaniem prezesa nie jest to wina tego, że gra nie prezentuje odpowiednio wysokiej jakości.
Star Wars Outlaws oficjalnie sprzedało się poniżej oczekiwań Ubisoftu. To sprawiło, że firma musiała zmienić popremierowe plany, a premiera Assaassin’s Creed Shadows została przełożona.
W ostatnich dniach dyrektor generalny, Yves Guilemot nie tylko potwierdził, że XDefiant nie okazał się dochodowym tytułem, ale też podał powód, dla którego najnowsza wysokobudżetowa produkcja od Massive Entertainment nie sprzedała się najlepiej.
Zdaniem prezesa Star Wars Outlaws jest solidną produkcją, która powinna była się dobrze sprzedać. To, że tak się nie stało, nie jest winą problemów z optymalizacją czy nie najlepszych mechanik skradania i walki, które deweloperzy obiecali poprawić. Za porażkę gry odpowiedzialni są gracze, którzy mieli wysokie oczekiwania wobec produkcji.
Na dzisiejszym wymagającym rynku i gdy gracze oczekują niezwykłych wrażeń, dostarczanie solidnej jakości już nie wystarcza. Musimy dążyć do doskonałości we wszystkich aspektach naszej pracy. Dzięki temu największa odsłona serii Assassin’s Creed będzie mogła w pełni spełnić swoje ambicje, w szczególności poprzez spełnienie obietnicy naszej przygody z dwójką bohaterów z Naoe i Yasuke, wprowadzającymi dwa bardzo różne style rozgrywki.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS