A A+ A++

W nowej roli będzie odpowiedzialny za strategiczne wsparcie kluczowych klientów agencji, skupiając się na tworzeniu innowacyjnych strategii, które łączą różnorodne kanały komunikacji w modelu omnichannel. Jego zadaniem będzie opracowywanie rozwiązań opartych na szerokiej bazie danych analitycznych oraz benchmarkach, co ma na celu budowanie trwałych relacji między markami a konsumentami.

Biegalski swoją karierę rozpoczął w Wavemaker, gdzie zajmował się planowaniem kampanii medialnych zarówno online, jak i offline dla marek takich jak Nivea, IKEA oraz Netflix. W 2017 roku dołączył do zespołu Havas Media, początkowo pracując w dziale obsługi klienta, gdzie był odpowiedzialny za kontakt z klientami takimi jak Emirates i Bank BNP Paribas. Następnie, przeniósł się do działu intelligence, gdzie odpowiadał za tworzenie strategii mediowych dla obecnych i potencjalnych klientów agencji.

Nowe wyzwania w Starcom umożliwią mu dalszy rozwój w obszarze strategii i innowacji, a także kontynuowanie pracy nad efektywnymi rozwiązaniami, które pomogą markom w jeszcze lepszym dotarciu do swoich odbiorców.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPosezonowa konserwacja drewna
Następny artykułTARNAWATKA 23 letni kierujący Audi zginął na miejscu