A A+ A++

– Konsumenci oczekują dzisiaj komfortowych, szybkich i sprawnych zakupów, niezależnie od kanału sprzedaży, a w tym wypadku kluczową kwestią są zaopatrzenie, konkurencyjne ceny oraz krótkie terminy dostaw. Dla sieci handlowych wyjątkowo istotne stają się zatem kwestie wydajności i efektywności infrastruktury zarządzania logistyką i planowaniem – również w kontekście marnowania żywności – mówi Henrik Salzmann, wiceprezes firmy Relex, odpowiedzialny za sprzedaż w regionie Europy Północnej.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWitold M. Orłowski: Czy Trumponomics jest zagrożeniem?
Następny artykułFlick poi “Lewego” eliksirem młodości