A A+ A++

Z uwagi na przerwę w dostawie energii elektrycznej w dniu 27 września 2024 r. (piątek) w godzinach 9.00-16.00 w budynku głównym Urzędu Miasta tj. przy ul. Powstańców 1 nie będzie możliwa teleinformatyczna obsługa klientów, w tym funkcjonowanie kas.

Utrudnienia w poruszaniu się po budynku

Świadczone usługi będą ograniczone wyłącznie do formy papierowej. Poruszanie się po terenie budynku nie będzie możliwe. Powyższe spowodowane jest planowanymi pracami elektroenergetycznymi przez firmę Tauron Dystrybucja, które wiążą się z koniecznością czasowego wyłączenia zasilania.

Plan na piątek

Mieszkańcy, którzy planują załatwienie spraw urzędowych w piątek, powinni wcześniej upewnić się, czy będą mogli to zrobić drogą papierową lub rozważyć przesunięcie wizyty na inny dzień. Urząd Miasta przeprasza za utrudnienia i apeluje o wyrozumiałość w związku z tą sytuacją.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZaproszenie na spotkanie informacyjno – konsultacyjne
Następny artykułDefibrylator na dworcu kolejowym w Chojnicach