Nowe Renault Captur – hybrydowe czy z LPG?
Najmniejszy crossover Renault to mocna propozycja w klasie B-SUV. Nowe Renault Captur proponuje rozsądny stosunek jakości do ceny, przyzwoite wyposażenie już w standardzie i szeroką gamę dostępnych jednostek napędowych. W ofercie są silniki benzynowe, miękkie hybrydy, wariant z fabryczną instalacją LPG, a także pełna hybryda, którą mieliśmy okazję testować.
Hybrydowy Captur doskonale sprawdził się podczas testu – niskie zużycie paliwa w mieście, w miarę skromny apetyt na paliwo w trasie i osiągi, które nie zapewniają może mocnych wrażeń, ale większości kierowców wystarczą do sprawnego przemieszczania się z rodziną.
Wśród dostępnych wersji silnikowych największe zainteresowanie budzą dwie – wspomniany już wariant E-Tech full hybrid i wersja TCe 100 LPG. Ta druga została przystosowana do napędzana gazem, a montaż instalacji w fabryce, podobnie jak w przypadku modeli Dacii, dla kierowcy oznacza same plusy. Przełącznik LPG został zgrabnie wkomponowany w deskę rozdzielczą, a na komputerze pokładowym możemy podglądać nie tylko poziom gazu w zbiorniku, ale i pozostały zasięg czy zużycie LP … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS