A A+ A++

71-letni mieszkaniec miasta Łańcut, który padł ofiarą oszustwa w sieci, zgłosił zdarzenie do lokalnej siedziby policji w dniu poprzedzającym. Utrata znacznej sumy pieniędzy nastąpiła w wyniku próby zawarcia transakcji online.

Poszkodowany zamieścił ogłoszenie o sprzedaży przedmiotu na jednym z popularnych portali społecznościowych. Nie upłynęło dużo czasu, a na scenę wkroczył rzekomy „nabywca”, który zadeklarował samodzielne pokrycie kosztów wysyłki i zorganizowanie firmy kurierskiej do odebrania towaru.

Wkrótce potem senior otrzymał telefon od kobiety, która zaprezentowała się jako pracownik firmy transportowej. Podczas rozmowy telefonicznej, przebiegłe oszustki udało się namówić mężczyznę na podanie dodatkowych informacji dotyczących jego rachunku bankowego i karty płatniczej, jak również kodów otrzymanych w wiadomościach SMS. Te szczegóły pozwoliły przestępcom na bezprawne wyjęcie niemalże 20 tysięcy złotych z konta niewinnego 71-latka.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWyjątkowe wydarzenie w Starostwie Powiatowym – wręczenie stypendiów dla wyróżniających się uczniów
Następny artykułОГП: В Украине перекрыты каналы сбыта оружия и наркотиков, подозрения получили 116 человек