Dzisiaj, 19 września (16:23)
Od dawna mówi się, że gry w latach osiemdziesiątych czy dziewięćdziesiątych były znacznie trudniejsze niż obecne. Wynika to jednak z faktu, że 30-40 lat temu deweloperzy tworzyli gry “na czuja”, bez całych sztabów testerów, na których mogą liczyć dzisiejsi producenci. Jednak niektóre dzisiejsze tytuły mimo wszystko są zbyt łatwe. Na zbyt niski poziom trudności narzekają między innymi gracza bawiący się przy Helldivers 2.
W skrócie:
- Gracze domagają się wyższego poziomu trudności po ostatniej aktualizacji wzmacniającej bronie.
- Johan Pilestedt, dyrektor kreatywny Arrowhead, zgadza się z powyższą opinią.
- Aktualizacja przyniosła też nową funkcję Galaktyczna Wojna. Przy okazji wzrosła liczba graczy.
Helldivers 2 otrzymał niedawno sporą aktualizację, która znacząco wzmocniła dostępną w grze broń i zmieniła balans na ich korzyść graczy. Wielu graczy nie czuje się w pełni usatysfakcjonowanych i domaga się wyższego poziomu trudności, z czym zgadza się sam dyrektor kreatywny studia, Johan Pilestedt.
W odpowiedzi na prośby fanów na platformie X (dawniej Twitter) Pilestedt odpowiedział na post jednego z graczy, który napisał: “Wszystko jest świetne, ale teraz potrzebujemy wyższego poziomu trudności”. Kreatywny dyrektor Arrowhead odpowiedział krótko: “Zgadzam się!”.
W ramach ostatnich zmian wprowadzono między innymi wzmocnienie broni głównych, większe magazynki i krótszy czas przeładowan … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS