A A+ A++

Lego jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i charakterystycznych marek na świecie, związanych z zabawkami. Słynne klocki układają nie tylko dzieci, ale również dorośli.

Począwszy od sezonu 2025 Lego stanie się partnerem Formuły 1. Współpraca przebiegać będzie na wielu płaszczyznach.

W ofercie znajda się zestawy klocków inspirowane F1 i skierowane do odbiorców w różnym wieku – od przedszkolaków, po młodzież szkolną, na dorosłych kończąc. Lego chce być również obecne na torach. Podczas weekendów wyścigowych przygotowane zostaną specjalne strefy kibica, gdzie nacisk będzie postawiony na przybliżenie widzom innowacyjności i technologii, czyli sfer, z którymi od lat kojarzona jest Formuła 1.

Czytaj również:

Lego, powstałe w 1932 roku, chce wykorzystać zainteresowanie Formułą 1 wśród najmłodszych. Jak pokazują statystyki, aż cztery miliony dzieci w wieku 8-12 lat aktywnie śledzi rywalizację. Z kolei ci starsi tworzą niemała grupę odbiorców w mediach społecznościowych.

– W Lego Group mamy bogatą historią związaną z odtwarzaniem samochodów Formuły 1 z klocków – przekazała Julia Goldin, szefowa ds. produktu i marketingu w Lego Group. – Wierzymy, że to nowe partnerstwo w połączeniu z budowaniem Lego pomoże jeszcze bardziej przybliżyć widowisko wszystkim fanom.

Czytaj równiez:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułБлогерка Верба народила доньку: перші фото з пологового
Następny artykułСкільки кіл бачите на картинці: головоломка, яка збиває з пантелику