A A+ A++

Zespół zdobył tylko dwa miejsca na podium w ostatnich sześciu wyścigach, ponieważ jego forma w ostatnim czasie drastycznie spadła. To sprawia, że utrzymanie tytułu konstruktorów przez zespół jest coraz mniej prawdopodobne, a i czwarty tytuł mistrza świata kierowców dla Maxa Verstappena nie wydaje się już pewny.

Do Baku zespół przybył z bolidem ze zmienioną geometrią podłogi, aby poprawić jego osiągi, ponieważ chce zakończyć serię sześciu wyścigów bez zwycięstw.

W notatkach technicznych przed wyścigiem zaznaczono, że nowa podłoga zawiera „zmiany zastosowane w celu poprawy przebiegu ciśnienia wzdłuż podłogi”.

Przed FP1 główny inżynier Paul Monaghan wyjaśnił, że różnice w samochodzie są niewielkie, ale ma nadzieję, że pomogą zlikwidować problemy z równowagą Red Bulla.

Czytaj również:

– Nauka trwa cały czas, a jej efekty są widoczne w następnych wyścigach – powiedział Monaghan. – Za nami dużo ciężkiej prac, którą będziemy kontynuować. Singapur jest już za tydzień, więc potencjalnie będzie to dla nas kolejna ewolucja.

– Zmiany są subtelne, ale myślę, że efekt będzie dobry i przekonamy się o tym w niedzielne popołudnie.

– Próbowaliśmy wprowadzić zmiany w samochodzie i ulepszyć go, bo nie chcemy powtórki z Monzy. To nie było dla nas najprzyjemniejsze wydarzenie, więc chcielibyśmy poprawić się w stosunku do naszych oczekiwań.

– Tak jak powiedziałem, w niedzielne popołudnie zobaczymy jak nam pójdzie. Wtedy dowiemy się trochę więcej o tym, co robimy. Tym razem wszystkie nasze badania wskazują, że obraliśmy właściwy kierunek.

Monaghan nie potwierdził, czy obaj kierowcy będą dysponować bolidami ze zmienioną podłogą, ale stwierdził, że ​​zespół „mógłby” się zdecydować na taką opcję.

Przed Baku tylko trzy zespoły z dziesięciu zastosowały ulepszenia. Aston Martin wprowadził niewielką aktualizację deflektorów w tylnym narożniku samochodu. Zmieniono także dolną krawędź, aby uzyskać większą wydajność podłogi.

Z kolei RB zastosował nowe przednie skrzydło, zmniejszając pochylenie jego powierzchni, aby zmniejszyć opór powietrza na prostych odcinkach toru.

Czytaj również:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMarsz na orientację przełożony
Następny artykułKsiążnica Płocka zaprasza na otwarcie wystawy „Rok Smoka” z fotografiami Wiktora Dąbkowskiego