A A+ A++

Jako klienci serwisów często zupełnie nie interesujemy się tym, co się dzieje ze zużytymi częściami czy opakowaniami, w których sprzedawane są części zamienne. Rusza kampania, która ma to zmienić.

Polska Organizacja Odzysku Opakowań – Partslife – rzuciła wyzwanie młodzieży. Brzmiało ono: “Przygotuj projekt kampanii społecznej o gospodarce odpadami”. To element programu edukacyjno-stypendialnego Akcelerator, prowadzonego przez Fundację Inter Cars. Przez 10 miesięcy, 21 uczniów ze szkół technicznych związanych z motoryzacją, logistyką i transportem z całej Polski, brało udział w intensywnych szkoleniach i programie mentoringowym, mającym pomóc im w znalezieniu odpowiedzi na to pytanie, która zainteresuje szerokie grono odbiorców.

Efektem tych działań było powstanie materiału wideo wypracowanego przez uczestników programu – uczniów w wieku 17-20 lat:

Kierowcy w serwisach zupełnie się tym nie interesują

Konrad Nowakowski, prezes Polskiej Izby Odzysku i Recyklingu Opakowań, który pełnił rolę opiekuna merytorycznego kampanii, mówi wprost:

Co ważne, to da się w łatwy sposób sprawdzić – o czym również informuje treść materiału wideo. Wystarczy skorzystać z rządowej wyszukiwarki https://rejestr-bdo.mos.go … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułStrażacy z Elbląga ruszyli na południe kraju
Następny artykułNarodowy Dzień Sportu w Grajewie