A A+ A++

Francuski producent chce jeszcze przed końcem sezonu w pełni poznać potencjał swojego zmodyfikowanego hipresamochodu 9×8, który przeszedł z sezonu na sezon szereg zmian. Nowa koncepcja nie poprawiła wyników zespołu, wręcz przeciwnie, pogarszając je. Peugeot rozważa, czy musi użyć w przyszłym roku więcej jokerów.

– Przyglądamy się teraz osiągom samochodu, oczywiście dopóki nie znajdziesz czegoś ważnego, trudno jest przewidzieć, co będzie wymagało poprawy – odpowiedział Olivier Jansonnie, dyrektor techniczny Peugeot TotalEnergies, zapytany, Zapytany, co zespół musi zrobić, aby poprawić swoją pozycję.

– Przyglądamy się różnym rzeczom –  oceniliśmy i znaleźliśmy wiele aspektów w samochodzie, które wymagają poprawy – szczególnie dwa ostatnie wyścigi były pod tym względem bardzo istotne.

– Częścią tego z pewnością jest konfiguracja, nad którą możemy popracować, a gdy tylko będziemy mieli jasny obraz tego, czego nie możemy naprawić za pomocą ustawień, będziemy musieli ostatecznie przyjrzeć się evo i jokerom.

– Dopiero gdy dojdziesz do pewnego punktu, zobaczysz, czego ci brakuje i kiedy należy należy poczynić postęp pod względem pakietu technicznego, jokerów i homologacji.

Jokery Evo i ich aktualny przydział nie są publicznie znane. Nie wiadomo również, ile z nich Peugeot wykorzystał przed drugą rundą Długodystansowych Mistrzostw Świata na Imoli. Ekipa całkowicie odmieniła wówczas koncepcję hipersamochodu, między innymi odchodząc od braku tylnego skrzydła.

Jansonnie przyznał, że Peugeot zastanawia się nad wykorzystaniem jokerów jeszcze przed rozpoczęciem sezonu 2025, natomiast na ten moment nie została jeszcze podjęta decyzja.

– To znów jest otwarte – kontynuował. – Dokładnie przyglądamy się temu, co mogłoby przynieść nam osiągi, więc w zależności od ustaleń, które poczynimy do końca roku, podejmiemy decyzję, co zrobimy.

– Nie da się tego ocenić, dopóki nie będziemy mieć pełnego obrazu. Musi istnieć pewna równowaga między tym, jak długo możemy czekać, zanim coś zrobimy, a tym, ile można zyskać, robiąc coś szybko. Zależy to od tego, co znajdziemy na torze [podczas testów] w przyszłym miesiącu.

Czytaj również:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułHiProMine S.A.: Ogłoszenie o zwołaniu Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia spółki HiProMine S.A. na dzień 10 października 2024 roku
Następny artykułZnamy pierwszego finalistę PGEE!