A A+ A++

– Magia dzieciństwa i radości, powrót do historii i fantazji – opisywała swoją twórczość Sylwia Gromacka – Staśko. Artystka po za winobraniowymi plakatami zaprojektowała w tym roku również kilka etykiet dla zielonogórskich win. Prace powstały dzięki współpracy z Zielonogórskim Ośrodkiem Kultury.

Czym charakteryzują się winobraniowe plakaty? – Wyróżniają się kolorem i radością grafik – mówi autorka, która do tworzenia banerów wróciła po kilku latach przerwy. Plakaty zawierają wiele rozpoznawalnych symboli miasta i jego święta.

– Więcej sztuki w czasie Winobrania – domaga się Gromacka – Stasko.

W przyszłym roku również w Winobranie odbędzie się wernisaż Sylwii Gromackiej – Staśko. Podsumowanie jej twórczości będzie można zobaczyć w Starym Kisielinie w pałacu.

Zobacz więcej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWalka o wyższą cenę maksymalną dla offshore trwa. Kuszące dla rządu argumenty
Następny artykułWielu z nas odczuwa ulgę, że “dobra zmiana” skończyła się, zanim dotarła do punktu, z którego nie byłoby już powrotu