Wciąż nie poznaliśmy oficjalnego wyniku osiągniętego przez PlayStation Portal. Mat Piscatella podaje, że mniej niż 3% posiadaczy PS5 zdecydowało się na zakup sprzętu.
Zapowiedź PlayStation Portal wywołała bardzo dużo kontrowersji. Jedni byli zachwyceni, ponieważ przenośne urządzenie to coś, czego potrzebowali, ale większość zastanawiała się nad sensem sprzętu, który do działania wymaga przecież konsoli PS5 i połączenia z siecią.
Sony wiele razy zaznaczało, że sprzedaż PlayStation Portal przekroczyła oczekiwania. Ponadto urządzenie było przez długi czas wyprzedane na wielu rynkach. Mimo to Japończycy nie chcieli zdradzić oficjalnego wyniku.
Mat Piscatella (analityk Circana) regularnie informuje o sprzedaży gier i konsol w Stanach Zjednoczonych. Tym razem skomentował formę PlayStation Portal. Okazuje się, że na zakup zdecydowało się mniej niż 3% posiadaczy PlayStation 5 (dane z USA, do końca lipca).
So, let’s talk PS Portal… while it has performed above expectations so far, there’s still plenty of room for upside. At the end of July, fewer than 3% of US PS5 owners had purchased a Portal. Could be an area to watch closely for holiday. Source: Circana Retail Tracking Service.
— Mat Piscatella (@matpiscatella.bsky.social) Sep 6, 2024 at 20:00
Porozmawiajmy więc o PS Portal… chociaż do tej pory osiągnęło wyniki powyżej oczekiwań, to wciąż jest sporo miejsca na wzrost. Pod koniec lipca mniej niż 3% amerykańskich posiadaczy PS5 kupiło Portal.
VGChartz zbiera dane ze sprzedaży konsol na całym świecie. Serwis oszacował, że PlayStation 5 sprzedało się w USA w ilości około 21,14 milionów, co przekłada się na maksimum 634 tysiące egzemplarzy PlayStation Portal w Stanach Zjednoczonych. Czy to dużo? Każdy powinien ocenić we własnym zakresie, a Sony zdaje się być zadowolone.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS