A A+ A++

Izabela Niewiarowska-Bryl będzie odpowiedzialna za współtworzenie kampanii reklamowych stacji, nadzorowanie projektów marketingowych oraz koordynację współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi. Z Radiem ZET związana jest od początku swojej kariery zawodowej, pełniąc m.in. rolę szefowej sekretariatu programowego. W 2020 roku dołączyła do działu marketingu i promocji Radia ZET, gdzie pod kierownictwem Katarzyny Piecuch zarządzała produkcją wydarzeń pozaantenowych. Stanowisko Brand Managera pozostawało nieobsadzone od maja tego roku. Awans otrzymała także Katarzyna Wziątek, która została starszą specjalistką ds. marketingu Radia ZET.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułHurtownia odzieży stockowej to szansa na urozmaicenie swojej oferty odzieży
Następny artykułEton Solutions uruchamia EtonGPT™ – pierwszą na świecie platformę generatywnej sztucznej inteligencji dla firm zarządzających majątkiem rodzinnym