Według Fortune Business Insights w 2023 r. globalny rynek past do zębów był wyceniany na 18,7 mld dolarów i oczekuje się, że do 2032 r. wzrośnie do 29,06 mld. Podstawowa pasta została przeprojektowana przez kilka znanych marek, a niegdyś ograniczony wybór smaków, poszerzył się o wszystko, od słodkiego lukru po… curry.
Być może największym hitem w tej nowej erze higieny jamy ustnej okazała się pasta do zębów z węglem aktywnym. Czarna pasta obiecuje usuwać przebarwienia i rozjaśniać uśmiech, przekonując konsumentów do wydawania miliardów dolarów każdego roku. Ale czy ten trend na pasty do zębów może przynieść więcej szkody niż pożytku?
Newsweek zapytał się o to dentystkę dr Smitą Mehrą.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS