A A+ A++

Według Fortune Business Insights w 2023 r. globalny rynek past do zębów był wyceniany na 18,7 mld dolarów i oczekuje się, że do 2032 r. wzrośnie do 29,06 mld. Podstawowa pasta została przeprojektowana przez kilka znanych marek, a niegdyś ograniczony wybór smaków, poszerzył się o wszystko, od słodkiego lukru po… curry.

Być może największym hitem w tej nowej erze higieny jamy ustnej okazała się pasta do zębów z węglem aktywnym. Czarna pasta obiecuje usuwać przebarwienia i rozjaśniać uśmiech, przekonując konsumentów do wydawania miliardów dolarów każdego roku. Ale czy ten trend na pasty do zębów może przynieść więcej szkody niż pożytku?

Newsweek zapytał się o to dentystkę dr Smitą Mehrą.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSamsung Galaxy S25 Ultra was zaskoczy. I to pozytywnie
Następny artykułŚmiertelny wypadek w Rudzie Śląskiej. Nie żyje 51-latek. Lądował LPR