A A+ A++

Jakie zmiany przyniosła druga generacja Peugeota 208? Samochód podrożał, a co oferuje w zamian?

Samochody miejskie to segment, który producentom, wbrew pozorom, przysparza bardzo dużo problemów. Stworzenie małego auta, które będzie nie tylko praktyczne, ekonomiczne, ale również będzie ciekawie wyglądało, miało sporo technologii i było atrakcyjne cenowo, to nie lada wyzwanie. Ograniczenia są ogromne, a fakt, że wraz z rozwojem technologii, z roku na rok, stajemy się coraz bardziej wymagający i wybredni powoduje, że dla producentów samochodów zaspokojenie naszych potrzeb jest coraz trudniejsze. Taki rozwój sytuacji doprowadził, do tego, że w samochodach segmentu B już nikogo nie dziwi dostępny, line assist, system monitorujący martwe pole czy nawet wirtualne zegary.

Czy taki rozwój rynku motoryzacyjnego mógł nie mieć wpływu na zakup samochodu? Jaką odpowiedź na ciągle rosnące ceny samochódów dają producenci aut miejskich i co oferują w zamian?

Zapraszamy na test najmniejszego modelu jednej z marek koncernu PSA w najbogatszej i najmocniejszej wersji dla silników spalinowych – Peugeota 208 GT Line 1.2 PureTech 130 KM.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKielczanie uczcili 78.rocznicę powstania Armii Krajowej (ZDJĘCIA)
Następny artykułNowe skrzyżowanie ułatwi wjazd na parking Galerii Chełmskiej