A A+ A++

To ma być jedna z najważniejszych premier na Switch w 2024 roku. Nintendo pręży marketingowe muskuły w kontekście The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom. 

The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom trafi na rynek już 26 września, więc Nintendo nasila swoje działania reklamowe. Tym razem możemy obejrzeć materiał wideo promujący exclusive Nintendo.

Dalsza część tekstu pod wideo

Gra, w której wcielimy się w Zeldę, która – dla odmiany – tym razem spróbuje uratować Linka, reklamowana jest w stylu charakterystycznym dla Nintendo – jako dzieło do zabawy w towarzystwie przyjaciół, znajomych czy rodziny (w tym konkretnym przypadku braci bliźniaków). Takie podejście do tematu zajawki może tutaj dziwić, bo gra w ogóle nie zapewnia multiplayera. Echoes of Wisdom to pozycja zapewniająca wyłącznie rozgrywkę singleplayer.

Więcej na temat rozgrywki w The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom przeczytacie (i obejrzycie!) tutaj.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułРоналду назвал своего главного конкурента на YouTube
Następny artykułСБУ задержала эксправохранителя, который помогал оккупантам атаковать Торецк