A A+ A++

Lidl skomentował niedawno długie paragony, jakie klienci otrzymują od Biedronki. Sieć odpowiada.

Fot. Warszawa w Pigułce

Trzeba przyznać, że zarówno Lidl, jak i Biedronka mają świetnych marketingowców, którzy potrafią w kilka godzin przygotować ciętą odpowiedź. Taki real-time marketing trwa od pewnego czasu, ale teraz specjaliści wzbijają się na szczyty swoich możliwości.

Najpierw Lidl stwierdził, że paragon od Biedronki jest miarą długości odległości od księżyca do Ziemi. Teraz Biedronka umieściła sympatycznego owada ze swojego logo w skafandrze kosmicznym i napisała: „Długi paragon dla niektórych, wielkie promocje dla ludzkości ;)”, co jest oczywiście parafrazą słów Neila Armstronga, który, jako pierwszy człowiek stanął na powierzchni księżyca. Wykonując pierwszy krok powiedział wtedy: „To mały krok dla człowieka, ale wielki dla ludzkości”.

Sądząc po ostatnich krokach sieci nie jest to ostatnie słowo żadnej ze stron.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Рухатися далі небезпечно”: аналітики змоделювали розвиток ситуації біля Покровська
Następny artykuł“Walerian Łukasiński w 200. rocznicę uwięzienia w twierdzy zamojskiej” – wystawa w Arsenale