Wczorajszy dzień przyniósł miłą nowinę dla fanów starych trójwymiarowych platformówek. Zapowiedziano bowiem Croc: Legend of the Gobbos Remaster, czyli odświeżoną wersję klasycznej produkcji z 1997 roku, potwierdzając tym samym zeszłoroczne doniesienia. To samo w sobie był dobrą nowiną, ale okazuje się, że w przeciwieństwie do większości tego typu remasterów, za ten nie odpowiada nowy zespół. Zamiast tego do jego opracowania wskrzeszono odpowiedzialne za pierwowzór studio Argonaut Games.
Croc: Legend of the Gobbos Remaster zmierza na pecety oraz, jak to określają twórcy „wszystkie współczesne konsole”, czyli najpewniej nie tylko na Xboksa Series S, Xboksa Series X, Nintendo Switch i PlayStation 5, ale również na Xboksa One i PlayStation 4. Premiera nastąpi w tym roku.
Argonaut Games założono w 1982 roku. W latach 80. zespół znany był głównie z dosyć niszowej serii Starglider. Wielką popularność przyniosła mu dopiero kolejna dekada. Studio było bowiem współproducentem kultowego Star Fox, wydanego w 1993 roku na 16-bitowe SNES. Był to rzadki na tej platformie przypadek trójwymiarowej gry akcji. Znacząco wykraczała ona poza możliwości techniczne tego sprzętu, więc studio Argonaut Games zaprojektowało zapewniający dodatkową moc chip Super FX, który montowany był na kartridżu z tą produkcją. Później ten układ wykorzystany został w szeregu innych wymagających produkcji, w tym konwersji Dooma.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS