Po dwóch godzinach armagedonu emocje opadły i rozczpoczęła się czysta rywalizacja. Robert Kubica szybko wyprzedził #22 United Autosports, a po chwili drugie miejsce odzyskał Inter Europol Competition numer 43.
Jak dowiedział się Motorsport.com, przyczyną oderwania się tylnego skrzydła prototypu #34 Inter Europolu Competition na początku wyścigu był wypadek z udziałem mechanika zespołu, który został potrącony w alei serwisowej. Ekipa potwierdziła, że nikomu nic się nie stało.
Na ostatnią godzinę Louis Deletraz zmienił Roberta Kubicę, a Tom Dillmann Vladislava Lomko. W siostrzanej załodze Inter Europolu Competition #34 Luca Ghiotto wsiadł za Oliver Gray’a. Trzecia i czwarta godzina minęła bez wypadków i neutralizacji.
#14 AO By TF w składzie Robert Kubica, Louis Deletraz i Jonny Edgar sięgnęli po zwycięstwo, dzięki czemu objęli prowadzenie w mistrzostwach Europejskiej Serii Le Mans. Stracili je “Turbopiekarze”, którzy uplasowali się tuż za amerykańską ekipą. Na najniższym stopniu podium stanął #28 IDEC Sport. Kolejna linię mety przecięła druga załoga Inter Europolu Competition nr 34.
W klasie LMP3 pierwsze miejsce zajął #11 EuroInternational. Drugą pozycję zajął Racing Spirit of Leman, a trzecią #4 DKR Engineering. Trzeci samochód polskiego zespołu wycofał się ze zmagań na ostatnim okrążeniu i został sklasyfikowany na 9. lokacie.
W kategorii LMGT3 triplet wywalczyło Ferrari. Po triumf sięgnęła ekipa #57 Kessel Racing. Drugie miejsce, ze stratą 30 sekund zajął #86 GR Racing. Na trzeciej pozycji uplasowało się #51 AF Corse.
wyniki:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS