A A+ A++

Pani Joanna z mężem chcieli kupić w Biedronce cukier w promocyjnej cenie, ale aplikacja nie zadziałała i zapłacili więcej. Zwrócili towar, ale gotówki nie dostali.

13 sierpnia pani Joanna z mężem poszli na zakupy do sklepu sieci Biedronka w Katowicach przy ul. Armii Krajowej.  W tym dniu obowiązywała promocja na cukier. Z aplikacją w telefonie kilogram kosztował 1,99 zł. Kupili 10 kg.

– Kiedy nie zdziałała aplikacja w telefonie, podałem kasjerowi kartę Biedronki. Jednak na paragonie kwota za cukier wyniosła 26,94 zł. Kasjer nie chciał pomóc w uruchomieniu aplikacji, a ja nie chciałem tamować kolejki. Zapłaciłem wyższą kwotę, ale po namyśle poprosiłem o wezwanie pani kierownik i wyjaśniłem sytuację. Powiedziałem, że chcę zwrócić ten cukier, ponieważ udało mu się otworzyć aplikację i chciałby zakupić go w promocji – relacjonuje mąż pani Joanna.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNa terenie Gminy Rutki odnaleziono niezidentyfikowany obiekt
Następny artykułNowy Sącz. Drogowa ofensywa inwestycyjna nie zwalnia tempa – MZD poinformował o nadchodzących pracach na terenie miasta