e-IC 2.0 to nowy system internetowej sprzedaży biletów w PKP Intercity. Twórcy obiecują, że kupno biletów będzie “szybsze i łatwiejsze niż kiedykolwiek”.
Testy beta platformy e-IC 2.0 ruszyły w październiku ubiegłego roku, ale początkowo była ona mocno okrojona funkcjonalnie, a użytkownicy musieli się liczyć z mniejszymi i większymi problemami. Po 10 miesiącach testy zostały zakończone i usługa doczekała się oficjalnego debiutu.
e-IC 2.0 w PKP Intercity już jest
System e-IC 2.0 wnosi nowocześniejszy i bardziej przejrzysty interfejs, który:
- umożliwia wygodne wyszukiwanie połączeń z nie tylko po konkretnych stacjach, ale i miastach;
- pozwala na wyszukiwanie połączeń w dwie strony z możliwością dodania stacji pośrednich;
- wyświetla pełny podgląd trasy oraz informacje na temat dostępności miejsc w wybranym pociągu;
- automatycznie sugeruje promocyjne oferty i aktywuje przysługujące ulgi;
- czytelnie podsumowuje całe zamówienie z uwzględnieniem przyznanych ulg dla wszystkich pasażerów;
- pozwala na wybranie udogodnień, takich jak połączenia bezpośrednie, strefa gastronomiczna, Wi-Fi, klimatyzacja, strefa ciszy, miejsce do spania, platforma dla osób niepełnosprawnych czy przedział dla dzieci;
- pozwala na zakup biletu bez konieczności zakładania konta;
- interfejs w języku angielskim;
- umożliwia stworzenie profilu zakupowego, który ułatwi kupno podobnych biletów w przyszłości.
Nowa platforma zakupu biletów dostępna jest na stronie ebilet.intercity.pl, która została zoptymalizowana także pod kątem urządzeń mobilnych.
PKP Intercity informuje, że wartość umów na budowę, wdrożenie i utrzymanie nowej platformy internetowej przez 5 lat przekroczyła 143 mln zł.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS