A A+ A++

QINGDAO, Chiny, 20 sierpnia 2024 r. /PRNewswire/ — Hisense, światowy lider branży elektroniki użytkowej oraz sprzętu RTV i AGD, ogłosił dzisiaj nawiązanie globalnego partnerstwa z twórcami niecierpliwie wyczekiwanej gry fabularnej akcji (RPG) „Black Myth: Wukong”. Równolegle z dzisiejszą globalną premierą gry w wybranych telewizorach Hisense wprowadza specjalny tryb obrazu Black Myth: Wukong, który podniesie jakość wrażeń z gry.

Jako oficjalny globalny partner „Black Myth: Wukong” Hisense ma przyjemność zaprezentować serie ULED Mini-LED U7 i QLED E7 PRO, telewizory oficjalnie rekomendowane do gry. Najnowocześniejsze telewizory zapewniają wciągającą rozgrywkę na miarę epickiego świata „Black Myth: Wukong”.

Wartym uwagi elementem współpracy jest specjalny tryb obrazu Black Myth: Wukong. Tryb wyposażony w przełomową technologię Hisense poprawia jakość obrazu gry dzięki HDR, precyzyjnej kalibracji koloru i ulepszonym ciemnym detalom, co przekłada się na bardziej wyraziste kolory i bogatsze detale. W efekcie współpracy z Dolby tryb zapewnia również immersyjne wrażenia audiowizualne dopasowane do efektów dźwiękowych gry. Zarówno podczas intensywnych scen bitewnych, jak i spokojniejszych momentów tryb obrazu Black Myth: Wukong zapewnia graczom najlepsze wrażenia z rozgrywki.

Tryb obrazu Black Myth: Wukong jest dostępny w telewizorach serii UX, U8N, U7N, E7N PRO, Q7N i S7N 2024. Stworzono go z myślą tym, aby gracze mogli w pełni zanurzyć się w świecie „Black Myth: Wukong” dzięki odpowiednio dopasowanym parametrom obrazu i dźwięku, wpływając na rozgrywkę w każdym momencie.

Gracze mogą się spodziewać olśniewającej jakości obrazu z żywymi kolorami i głębokimi kontrastami uzyskanej za sprawą technologii Quantum Dot Color i zaawansowanych systemów podświetlania. Tryb Game Mode PRO 144 Hz i wysoki wskaźnik odświeżania 240 sprawiają, że rozgrywka przebiega płynnie i gładko, bez rozmycia ruchu. Dodatkowe funkcje, takie jak kompatybilność z Game Bar i AMD FreeSync Premium, tworzą idealne środowisko rozgrywki.

Współpraca Hisense z „Black Myth: Wukong” oznacza ważny krok zarówno dla branży telewizorów, jak i gier. Łącząc najnowocześniejszą technologię telewizorów Hisense z wciągającym światem „Black Myth: Wukong”, partnerstwo zapewnia produkt o przełomowej jakości, który wyznacza nowy standard rozrywki domowej.

Hisense

Hisense jest czołową międzynarodową marką urządzeń domowych i elektroniki użytkowej oraz oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. Hisense zajmuje 2. miejsce na świecie w rankingu Omdia pod względem dostaw telewizorów i jest liderem w sprzedaży telewizorów 100-calowych zarówno w 2023 r., jak i w I kw. 2024 r. Firma cały czas dynamicznie się rozwija i obecnie działa już w przeszło 160 państwach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2484384/Hisense_ULED_Mini_LED_U7_QLED_E7_PRO_TVs_official_recommended.jpg 

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2484385/Black_Myth_Wukong_Customized_Picture_Mode.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTajemnicza śmierć prokuratora. Specjalny zespół i lustracja 4,5 tys. postępowań
Następny artykułPrzedłużyliśmy termin naboru projektów z zakresu termomodernizacji budynków