A A+ A++

adasko79

czyli kolejne 10 lat będziemy czekać na takie fanaberie jak dodatkowe ławki na peronach Warszawy Wschodniej czy szyny wspomagające wprowadzenie roweru na peron. Przecież nie opłaca się tego robić na chwilę, bo już zaraz, za momencik… Banda de bili z urzędów i instytucji bawi się w najlepsze za publiczne pieniądze i wszyscy łaskawie czekają aż im się znudzi. Nie wspomnę też o terenie przed dworcem. Gdyby nie sieciówki jedzeniowe to nie byłoby gdzie usiąść bo przecież czekanie na pociąg na stojąco uszlachetnia. I na deser burdel z parkowaniem bo w weekendy jest darmowy i 3/4 miejsc zajmują bolty, ubery i nie ma nawet gdzie pasażera wysadzić.

już oceniałe(a)ś

Juzio-Puzio

Na Dworcu Wschodnim jest miejsce, aby dodać windy do istniejących tuneli. Trudno podróżować bez wind matkom z dziećmi lub osobom niepełnosprawnym. Osobiście pomagałem kiedyś wnieść osobę niepełnosprawną na jeden z peronów. Dlaczego nie można po prostu zamontować wind na perony? Dlaczego czekamy na realizację jakiegoś megaremontu?

już oceniałe(a)ś

tymo

Z warszawskich dworców to Wschodni był gdzieś najbliżej jako takiej funkcjonalności, z oczywistym minusem w postaci zerowego przystosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

już oceniałe(a)ś

Udet112345

odkładajmy remont dalej, średnica wytrzyma

już oceniałe(a)ś

Slowak

Przebicie i dobudowanie windy na peron to maks 6 m-c.
Jakoś dało się to sprawnie zrobić w metrze na starych stacjach.

już oceniałe(a)ś

Kuba_79

Ważne, żeby remont był dobrze przygotowany, a efekt zadowalający, skoro chodzi o centrum miasta i projekt na dziesiątki lat.

Ale czy to oznacza, że wszystkie zmiany w centrum, które są odkładane w związku z planowanym remontem linii średnicowej, będą odkładane jeszcze bardziej? Np. zmiany na ul. Grójeckiej i innych najważniejszych ulicach? Al. Jerozolimskie niestety muszą poczekać i będą wyglądały koszmarnie jeszcze przez wiele lat. Ale inne zmiany zdążylibyśmy zrobić przed początkiem remontu. Jakie są plany władz miasta??

już oceniałe(a)ś

przechrztaimason

Czy kolega Osowski może wytłumaczyć, dlaczego zdjęcie drzwi do pawilonu ZTM opatrzył podpisem “Z placu przy dworcu PKP Warszawa Wschodnia zniknęło centrum tranzytowe dla uchodźców z Ukrainy. 22 lutego 2024 r.” Norweski punkt pomocowy był parędziesiąt metrów dalej i od jesieni 2023 praktycznie nie obsługiwał już nikogo.

już oceniałe(a)ś

IYTIYTYT

“Tymczasem stacja, choć wciąż położona na pustkowiu wbrew ambitnym planom ‘Stadion City’, stała się ważnym punktem przesiadkowym nie tylko między metrem a pociągami aglomeracyjnymi.”

Oj, Osowski, jak Wy zupełnie nie rozumiecie komunikacji w tym mieście. Ta stacja jest ważnym punktem przesiadkowym, właśnie dlatego, że jest tam pustkowie.
Jest jednym z nielicznych miejsc w Warszawie, gdzie można się przesiąść z samochodu do zbiorkomu bez biletu miesięcznego (P&R wymaga posiadania biletu okresowego) i bez płacenia za parkomat. Jeśli ktoś chce w miarę tanio przesiąść się do metra, to jedzie na Stadion i tam zostawia samochód.

już oceniałe(a)ś

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPodwyższenie wieku emerytalnego? Jasna deklaracja Lewicy
Następny artykułWyciekła specyfikacja procesorów Intel Core Ultra 200. Wiemy kiedy premiera