Activision w końcu podejmuje pewne kroki, aby zapobiec zajmowaniu przez gry Call of Duty tak dużo miejsca na naszych dyskach. Gry tego wydawnictwa słyną z gigantycznych rozmiarów, ale firma zamierza nieco to zmienić przed premierą Black Ops 6, która odbędzie się 25 października.
Jak to będzie działać? Jedną dużą zmianą jest to, że Warzone jest oddzielone od pozostałych gier w zakresie domyślnego pobierania tytułów wydawanych co roku. Ta zmiana nastąpi 21 sierpnia, wraz z premierą Sezonu 5 Reloaded i powinna naprawdę bardzo pomóc. Warzone jest ogromny (około 130 GB), co może być frustrujące dla tych, którzy nie chcą grać w to Battle Royale.
Warzone zostanie oddzielone od pozostałych gier w zakresie domyślnego pobierania tytułów Call of Duty wydawanych co roku.
Tak naprawdę, gdy w najbliższej przyszłości ludzie kupią nową odsłonę Call of Duty, będą pobierać pliki tylko dla tej konkretnej gry. Oczywiście masochiści nadal będą mogli wyrazić zgodę i dodać pliki gry Warzone przy zakupie każdej corocznej odsłony.
To nie jedyne działanie, jakie podejmuje Activision, choć prawdopodobnie najważniejsze. Firma rozszerza także wykorzystanie strumieniowania tekstur, zaczynając od nadchodzącej aktualizacji Warzone. Oznacza to, że użytkownicy nie będą musieli pobierać wszystkiego bezpośrednio na swoje dyski, ponieważ twórcy „przeniosą zawartość rzadziej używaną przez graczy do pamięci podręcznej do streamingu”.
Twórcy ostrzegają jednak, że może to spowodować, że część treści będzie wyświetlana w niższej jakości, dopóki pamięć podręczna przesyłania strumieniowego nie zostanie w pełni załadowana. W tym celu istnieje wiele ustawień tej funkcji. Wreszcie, przyszłe pliki do pobrania na PS5 zostaną podzielone na wiele części, z których wiele będzie można pobrać z wyprzedzeniem. Te pliki do pobrania będą również obejmować optymalizację plików w celu dalszego zmniejszenia rozmiaru.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS