A A+ A++

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, Inspektorat w Zambrowie poszukuje 39 pracowników na stanowisko młodszego konsultanta.

Do zadań pracowników będzie zapewnienie telefonicznej obsługi klientów ZUS, w tym w ramach prowadzonych telefonicznych kampanii wychodzących i przychodzących oraz obsługę korespondencji elektronicznej (email, czat) w ramach Centrum Kontaktu Klientów ZUS.

W sprawie utworzenia Centrum Kontaktu Klientów ZUS w zakresie programu „Aktywny rodzic” interpelowała parlamentarzystka z Łomży Alicja Łepkowska-Gołaś.

Wymagania:

Niezbędne:

  • wykształcenie średnie

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • znajomość ustawy o wspieraniu rodziców w aktywności zawodowej oraz w wychowaniu dziecka „Aktywny rodzic”
  • mile widziana znajomość technik obsługi klienta
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • łatwość formułowania wypowiedzi i nienaganna dykcja
  • komunikacja
  • orientacja na klienta
  • współpraca
  • radzenie sobie w sytuacjach trudnych
  • nastawienie na rozwój
  • mile widziana znajomość języków obcych

Wymagane dokumenty

  • CV
  • list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o jakie kandydat się ubiega
  • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie

Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Termin składnia dokumentów do 27 sierpnia 2024 r.

Dodatkowe informacje

  • oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
  • dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
  • skontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie (w przypadku braku adresu e-mail) tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy i rozmowę kwalifikacyjną

ZUS zapewnia: 

  • umowę o pracę
  • poszukujemy 39 pracowników w Wydziale Kontaktu Klientów w sprawach Świadczeń dla Rodzin
  • stabilnie zatrudnienie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • dobre warunki pracy (lokalowe, wyposażenie stanowiska pracy)
  • pracę w zmiennych godzinach pracy ustalanych w harmonogramie czasu pracy
  • do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • wiążą się z telefonicznym kontaktem z klientem ZUS
  • konieczność odbywania podróży służbowych
  • budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 i 3 piętrze
  • przy głównym wejściu do budynku znajduje się pochylnia
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościam
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEkskluzywna klasyka i wyjątkowe innowacje. Polskie jachty na nowy sezon. Rodzime stocznie odpowiadają na zapotrzebowania rynku
Następny artykułPijany kierowca wjechał w pięć zaparkowanych aut i uciekł z miejsca zdarzenia