A A+ A++

Haip, założona w marcu 2023 roku przez Szymona Milasa i Jana Bartnika, to platforma umożliwiająca twórcom gier i filmów pozyskiwanie środków na realizację swoich projektów za pomocą finansowania społecznościowego, wspieranego przez tokenizację.

Platforma Haip działa jako most między twórcami a ich fanami, oferując unikalną możliwość wspólnego budowania i finansowania projektów. Dzięki technologii tokenizacji, twórcy mogą oferować fanom cyfrowe tokeny w zamian za wsparcie finansowe, które mogą stanowić udziały w przyszłych zyskach lub inne korzyści związane z sukcesem danego projektu. To innowacyjne podejście daje zarówno twórcom, jak i inwestorom nowe możliwości współpracy i angażowania się w projekty, które kochają.

Współzałożycielami Haip są Szymon Milas i Jan Bartnik, osoby z bogatym doświadczeniem w branży kreatywnej. Jan Bartnik przed założeniem Haip przez rok pełnił funkcję senior creative producer w Orsted, a wcześniej zdobywał doświadczenie jako producent w AQKA oraz Human Ark. Jego doświadczenie w zarządzaniu kreatywnymi projektami oraz zrozumienie potrzeb twórców i rynku medialnego z pewnością przyczyniły się do zbudowania fundamentów, na których opiera się Haip.

Bartosz Hojka – Nowy Rozdział w Karierze

Zaangażowanie Bartosza Hojki w Haip jest znaczącym krokiem zarówno dla niego, jak i dla startupu. Jako prezes Agory, jednej z największych grup medialnych w Polsce, Hojka od ponad 11 lat kształtuje strategie firmy, wprowadzając innowacyjne rozwiązania i reagując na dynamiczne zmiany na rynku medialnym. Jego wcześniejsza kariera, w której przez ponad 13 lat był związany z Grupą Radiową Agory, z czego ponad 8 lat jako jej CEO, pokazała jego zdolności przywódcze i umiejętność przewidywania trendów rynkowych.

W Haip, Hojka ma wspierać firmę „strategicznymi wskazówkami, wykorzystując swoje bogate doświadczenie, aby pomóc w kształtowaniu rozwoju produktów i napędzaniu wzrostu”. Jego wiedza na temat rynku medialnego, nowych technologii oraz zarządzania dużymi zespołami będzie niezwykle cenna dla startupu, który dopiero zaczyna swoją drogę w świecie technologii i finansowania twórców.

Połączenie doświadczenia Hojki z innowacyjnym podejściem zespołu Haip może przynieść znaczące zmiany na rynku finansowania społecznościowego i tokenizacji. Czy to partnerstwo stanie się katalizatorem dla rozwoju nowych form wspierania twórczości? Jak Haip wpłynie na sposób, w jaki tworzone są i finansowane projekty artystyczne w erze cyfrowej? Odpowiedzi na te pytania przyniesie przyszłość, ale jedno jest pewne – współpraca z Bartoszem Hojką otwiera przed Haip nowe możliwości i kierunki rozwoju.

To intrygujące partnerstwo między weteranem branży medialnej a innowacyjnym startupem może być zapowiedzią ważnych zmian w sposobie, w jaki twórcy i ich społeczności będą współpracować w nadchodzących latach.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBanksy nie przestaje malować. Nosorożec i Goryl na londyńskich ulicach
Następny artykułZmarł Piotr Michałek, właściciel słynnej cukierni przy ul. Krupniczej. Jego wypieki były wyjątkowe