A A+ A++

Rafał Brzoska, prezes i jeden z głównych akcjonariuszy
InPostu, ogłosił współpracę spółki z Atletico Madryt. To kolejny klub piłkarski, z którym wiąże się największy w Europie operator paczkomatów. Po Anglii
przyszedł czas na Hiszpanię, gdzie firma dynamicznie się rozwija.

InPost sponsorem rywala Realu Madryt zza miedzy. Paczkomaty na kolejnym stadionie piłkarskim
InPost sponsorem rywala Realu Madryt zza miedzy. Paczkomaty na kolejnym stadionie piłkarskim
fot. Mateusz Włodarczyk /

Umowa obowiązująca od sezonu 2024/2025 przewiduje, że InPost będzie miał swoje
paczkomaty na stadionie Civitas Metropolitano, a także innych lokalizacjach
klubowych w Alcalá de Henares i Majadahonda. Reklamy marki będą emitowane
podczas meczów zarówno na bandach LED wokół boiska, jak i poza nim podczas
rozgrywek LaLiga. Do tego InPost zagospodaruje własną strefę kibica poza
stadionem. Oczywiście firma stanie się też oficjalnym dostawcą w sklepie
internetowym klubu.

Kibice będą mogli odbierać swoje zakupy, w tym koszulki na
nowy sezon, korzystając z sieci Punto Pack i Lockers firmy InPost. Kibice będą
mogli również dokonywać zwrotów za pośrednictwem InPostu lub korzystać ze
specjalnych promocji, aby spotkać swoich ulubionych graczy i uczestniczyć w
ekskluzywnych wydarzeniach klubu – poinformowało Atletico Madryt na oficjalnej
stronie klubu.

“Od sezonu 2024-2025 będziemy wspierać czołowy klub
LaLiga, a zarazem symbol hiszpańskiej piłki nożnej – drużynę, której historia
sięga ponad wieku!” – napisał na platformie X Rafał Brzoska, założyciel,
prezes i jeden z akcjonariuszy InPostu, notowanego na giełdzie w Amsterdamie.

Rafał Brzoska/platforma X

Wyceniany obecnie na 7,5 mld euro InPost zaczyna więc
kolejną współpracę z klubem piłkarskim z topowej europejskiej ligi. Pod koniec
ubiegłego roku firma została prtnerem Newcastle United, grającego w Premier
League. Atletico Madryt w ostatnim sezonie zajął 4. miejsce w hiszpańskiej najwyższej
klasie rozgrywkowej, za Realem Madryt, FC Barceloną i Gironą. 

„Wierzę, że ta współpraca z Atlético Madryt jeszcze bardziej
wzmocni lokalną świadomość marki InPost w Hiszpanii i kolejne miliony
hiszpańskich fanów piłki nożnej zakochają się w dostawach InPost” – napisał Brzoska
na platformie X, podając również, że Hiszpania jest jednym z najszybciej
rozwijających się rynków Grupy InPost. Tylko w pierwszym kwartale 2024 r.
liczba punktów marki  wzrosła tam o 87
proc. rok do roku.

„Z przyjemnością witamy InPost w rodzinie Atlético Madryt i
możemy przedstawić naszym fanom przełomową usługę dostawy poza domem. Jeśli
jest coś, co nas charakteryzuje, to bez wątpliwości jest to umiejętność
płynięcia pod prąd, co pozwala nam spełniać nasze marzenia i nadal być drużyną
wojowników. Wierzymy, że InPost jest idealnym partnerem, który będzie nam towarzyszył
w nadchodzących sezonach” – skomentował w imieniu klubu Oscar Mayo, dyrektor operacyjny
Atletico Madryt.

MKu

Źródło:
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSiostra Anna Orpik zakończyła pracę w Rodzinnym Domu Dziecka w Nierośnie.
Następny artykułSmród, do którego nikt nie chce się przyznać. Fetor dokucza mieszkańcom Sosnowca, więc będą protestować pod siedzibą MPGK w Katowicach