Częstochowski magistrat poinformował, że w poniedziałek, 12 sierpnia o godz. 10 została wznowiona obsługa interesantów. Choć remont po weekendowej awarii trwa, można znowu załatwiać sprawy związane zarówno z dowodami osobistymi, jak i pojazdami.
Utworzono 3 tymczasowe stanowiska w sali 111 – można tam złożyć wniosek o dowód osobisty oraz odebrać dowód. Obowiązuje tam zwykła kolejka – na czas prac remontowych po awarii został bowiem wyłączony elektroniczny system kolejkowy obsługujący dowody osobiste.
Załatwiane są też sprawy związane z prawami jazdy czy rejestracją pojazdów.
Osoby, które przez internet umówiły wizytę związaną z dowodami osobistymi, zgłaszają się do tymczasowych stanowisk o wybranej godzinie. Pracownicy dysponują wykazem umówionych wizyt.
Prace mające na celu przywrócenie obsługi interesantów w Wydziale Spraw Obywatelskich po awarii trwały przez cały weekend. Z powodu zalania jedna z sal jest zupełnie niedostępna dla interesantów i interesantek.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS