Koleje Śląskie badają satysfakcję pasażerów
Nasz lokalny przewoźnik sprawdza satysfakcję klientów. Można także zgłosić swoje sugestie i uwagi:
Bartłomiej Wnuk: Aby wziąć udział w badaniu, wystarczy wejść na stronę internetową www.kolejeslaskie.com lub zeskanować kod QR wyświetlany na ekranach w pociągach Kolei Śląskich. Wypełnienie kwestionariusza ankiety online zajmuje około 5 minut. Koleje Śląskie regularnie organizują takie badania, pozyskiwane w ten sposób opinie stanowią cenne źródło informacji. Badanie satysfakcji pasażera potrwa do 9 sierpnia.
Na podstawie sugestii pasażerów przygotowywane są specjalne oferty, zmiany czy nawet połączenia, informuje rzecznik przewoźnika Bartłomiej Wnuk. Podróżni mają wpływ na to, jak poprawia się ich obsługa, czy funkcjonowanie siatki połączeń w województwie. Po badaniu satysfakcji klienta wszelkie inne sugestie też będą mile widziane:
Bartłomiej Wnuk: Swoje sugestie i proponowane usprawnienia w rozkładzie jazdy można jednak zgłaszać cały rok za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej Kolei Śląskich, zakładce Kontakt.
Do kontaktu zachęca Bartłomiej Wnuk, rzecznik Kolei Śląskich.
Formularz badania znajdziecie TUTAJ.
Czytaj także:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS