W pierwszym półroczu 2024 roku Grupa Kapitałowa Shoper S.A. uzyskała następujące wyniki finansowe:
1. przychody ze sprzedaży: 90,3 mln zł, wobec 71,5 mln zł w pierwszym półroczu 2023 roku (wzrost o 26 proc.)
2. skorygowany wynik EBITDA: 30,7 mln zł, wobec 23,4 mln zł w pierwszym półroczu 2023 roku (wzrost o 31 proc.)
3. skorygowany zysk brutto: 22,3 mln zł, wobec 16,5 mln zł w pierwszym półroczu 2023 roku (wzrost o 36 proc.)
4. skorygowany zysk netto: 18,2 mln zł, wobec 14,3 mln zł w pierwszym półroczu 2023 roku (wzrost o 27 proc.)
Emitent informuje również, iż wartość zamówień złożonych na platformie e-commerce, z wyłączeniem sklepów dostarczanych w modelu „private label” (GMV Sklepy) wyniosła w pierwszym półroczu 2024 roku 5,1 mld zł, wobec 3,9 mld zł w analogicznym okresie 2023 roku (wzrost o 32 proc.). Natomiast łączna wartość zamówień złożonych na platformie e-commerce oraz we wszystkich pozostałych kanałach sprzedaży (marketplace, API, porównywarki cenowe itp.), z wyłączeniem sklepów dostarczanych w modelu „private label”, (GMV Omnichannel) wyniosła w pierwszym półroczu 2024 roku 6,6 mld zł wobec 4,3 mld zł w pierwszym półroczu 2023 roku (wzrost o 54 proc.).
W drugim kwartale 2024 roku Grupa Kapitałowa Shoper S.A. uzyskała następujące wyniki finansowe:
1. przychody ze sprzedaży: 46,1 mln zł, wobec 36,4 mln zł w drugim kwartale roku 2023 (wzrost o 27 proc.)
2. skorygowany wynik EBITDA: 15,8 mln zł, wobec 12,0 mln zł w drugim kwartale roku 2023 (wzrost o 32 proc.)
3. skorygowany zysk brutto: 11,4 mln zł, wobec 8,8 mln zł w drugim kwartale roku 2023 (wzrost o 29 proc.)
4. skorygowany zysk netto: 9,2 mln zł, wobec 7,9 mln zł w drugim kwartale roku 2023 (wzrost o 16 proc.)
Emitent informuje również, iż wartość zamówień złożonych na platformie e-commerce, z wyłączeniem sklepów dostarczanych w modelu „private label” (GMV Sklepy) wyniosła w drugim kwartale roku 2024 2,6 mld zł, wobec 2,0 mld zł w drugim kwartale roku 2023 (wzrost o 35 proc.). Natomiast łączna wartość zamówień złożonych na platformie e-commerce oraz we wszystkich pozostałych kanałach sprzedaży (marketplace, API, porównywarki cenowe itp.), z wyłączeniem sklepów dostarczanych w modelu „private label”, (GMV Omnichannel) wyniosła w drugim kwartale roku 2024 3,5 mld zł, wobec 2,2 mld zł w drugim kwartale roku 2023 (wzrost o 61 proc.).
Prezentowane wielkości mają charakter wstępny i szacunkowy. Publikacja raportu za pierwsze półrocze 2024 roku planowana jest na dzień 17 września 2024 roku.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS