Subskrypcje są w dzisiejszych czasach niezwykle popularne i obejmują nie tylko platformy z filmami oraz grami, ale też sprzęt, czego idealnym przykładem pozostają drukarki z tuszami na abonament. Na podobny pomysł wpadł Logitech, który chce zaoferować “wieczną myszkę”.
Dyrektor generalna Logitech, Hanneke Faber, niedawno omawiała możliwość sprzedaży myszy, z której klienci mogliby korzystać dożywotnio przy jednoczesnym opłacaniu miesięcznego abonamentu. Irlandzkie centrum firmy zaprezentowało “wieczną myszkę” i choć detali nie zdradzono, urządzenie ma być cięższe od standardowej myszki, jak również zawierać topową specyfikację i aktualizowane na bieżąco oprogramowanie oraz usługi.
Logitech chce zaoferować myszkę na abonament.
Będzie to przedstawiciel segmentu premium. I tu właśnie przechodzimy do tematu subskrypcji. Na jakiej zasadzie ma ona działać? Nie będzie żadnej rewolucji, tylko otrzymamy typowy abonament na software i usługi, które sprzęt oferuje. W przypadku braku wpłaty bylibyśmy odcinani od wszelkich udogodnień.
Czy Logitech zabierze też samą myszkę? Ciężko oczekiwać, żeby do tego doszło skoro podobno mamy zapłacić raz, jest to bardziej model free-to-play z opcjonalnymi, płatnymi rzeczami. W przypadku drukarki z tuszem na abonament, gdy nie opłacamy subskrypcji producent uniemożliwia nam dalsze drukowanie. Dochodzą do tego miesięczne limity drukowania.
Tutaj aż takich zagrywek, które sprawią, że sprzęt stanie się bezużyteczny nie doświadczymy. Jak na razie to tylko eksperyment a na pierwsze konkrety przyjdzie nam poczekać.
Pewnie niektórzy dziwią się czemu Logitech wpadł na taki pomysł, ale przyczyna jest prosta. Myszki i inne akcesoria komputerowe nie zużywają się szybko, zwłaszcza jeżeli dbamy o sprzęt, a tracą na tym producenci. Chodzi więc o zwiększenie przychodu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS