- login z hasłem do profilu zaufanego lub e-bankowości i telefon komórkowy,
- dane wszystkich członków gospodarstwa domowego, czyli: imię, nazwisko, PESEL lub numer dokumentu tożsamości (jeśli wnioskodawca nie ma numeru PESEL) oraz adres gospodarstwa domowego,
- dane kontaktowe – należy podać adres e-mail (jeśli chcemy otrzymać informację o przyznaniu dofinansowania pocztą elektroniczną) oraz numer telefonu – do kontaktu z urzędem,
- numer rachunku bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, na który mają zostać przekazane środki,
- dokumenty potwierdzające podane informacje (opcjonalnie).
Usługa „Bon energetyczny” w aplikacji mobilnej mObywatel 2.0 umożliwia szybsze złożenie wniosku, ponieważ dane do wniosku są już częściowo automatycznie wstawione.
UWAGA, nową usługę w aplikacji mObywatel można zobaczyć na ekranie głównym aplikacji lub w zakładce „Usługi”. Jest to uzależnione od tego, czy stosowana jest personalizacja ekranu głównego, czyli własny układ ikon i dobór usług w głównym widoku aplikacji.
Jak złożyć wniosek w aplikacji mObywatel krok po kroku?
1. Uruchom aplikację mObywatel i zaloguj się d … czytaj dalej
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS