A A+ A++

Na każdą z tych trzech rund Pirelli zdecydowało się dostarczyć najmiększą gamę mieszanek (C3, C4 C5). Takie same opony pojawiały się już w ich czasie także w zeszłym roku. Baku i Singapur to bowiem typowe obiekty uliczne, zaś Monza nie jest zbyt wymagająca dla ogumienia.

Producent z Mediolanu w swoim komunikacie nie omieszkał jednak wspomnieć o tym, że włoska nawierzchnia może stworzyć kilka niespodzianek zespołom. Wszystko przez remont całego toru, który zakończył się parę tygodni temu.

Komunikat dotyczący doboru ogumienia na rundę w Zandvoort można znaleźć TUTAJ.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCo dalej z Markiem Magierowskim? Radosław Sikorski ujawnia
Następny artykułStrażacy usuwali połamane drzewa. Gasili też pożar samochodu