lyw
29.07.2024, 12:50
Na Siennickiej, od Waszyngtona do Grochowskiej, nawet tego nie da się zrobić, a tam to dziura na dziurze. Tu nawet nie chodzi o SPP, tylko o to, że większość inwestycji po prawej stronie traktuje się per noga.
już oceniałe(a)ś
markee
29.07.2024, 13:23
Żoliborz to Polska A, Grochów to Polska B.
już oceniałe(a)ś
aok
29.07.2024, 13:55
To działa tak: jak jest gdzieś SPPN to miasto decyduje co i jak, jak nie ma – to dzielnica. A dzielnica Praga Południe nie zrobi nic co mogłoby naruszyć dobrostan choćby jednej świętej krowy parkingowej. Apelowano już dla tej ulicy o wszystko możliwe – jednokierunkową, tempo 30, zwykłe ograniczenie prędkości do 30 – na nic się nie zgodzili. Może dlatego że na tej ulicy ma siedzibę ZGN i jaśnie państwo muszą wygodnie dupy podwieźć pod same drzwi.
już oceniałe(a)ś
lulu
29.07.2024, 13:39
Kolejny przykład na to, że podział miasta na de facto osobne gminy jest absurdalny- każdy sobie rzepkę skrobie
już oceniałe(a)ś
adasko79
29.07.2024, 12:48
Ciężko to już nawet ponownie komentować. Już za 30 lat powstanie, jasna długa prosta…. Znowu się nie da, znowu jakieś tępe pały przyspawane do foteli samochodowych urządzają nam przestrzeń, zaraz oczywiście będą zniszczone chodniki od ciężaru pojazdów, znowu trzeba będzie je wymieniać jak w końcu powstanie strefa. I tak interesy się kręcą.
już oceniałe(a)ś
wbart
29.07.2024, 20:14
Mierosławskiego od Mickiewicza do Alei Wojska Polskiego? Geometrycznie nie istnieje coś takiego
już oceniałe(a)ś
Mark_Delancey
29.07.2024, 14:42
Ale cyrk- miasto wywaliło giga kasę na remont Bohomolca (10 tys. za metr) tylko po to żeby lokalsi mogli zaparkować swoje Tesle i Porsche na gładziutkim asfalcie który został zarezerwowany tylko dla nich. Nie wierzcie to sprawdźcie że plebs nie ma wjazdu na te salony mimo że sam ten remont sfinansował. Patologia drogowa made by ZDM.
już oceniałe(a)ś
Wejkszner
29.07.2024, 13:45
10 tys. zł za metr bieżący remontu drogi na Bohomolca…
już oceniałe(a)ś
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS